mandag den 9. september 2019

Vad fan gör du, pedofil?

VAKNA UPP sandarten.8660@blogger.com!

Tror du verkligen att det var ett slags skämt eller att du kan ignorera
mig?

Jag kan se vad du gör, pedofil.

Sluta SHOPPA och knulla, din tid är nästan över.
Ja, jag vet vad du gjorde på lördagen. Jag observerar dig.

BTW. fin bil du har kommit dit .. Jag undrar hur det kommer att se ut med
stora 'PEDOFILA' klistermärken ..


Eftersom du tycker att du är smartare och kan bortse från mig, lägger jag
ut de fyra videor som jag spelade in med dig som onanerar till barn just nu.
Jag kommer att ladda upp videorna jag skaffade tillsammans med några av
dina detaljer till onlineforumet. Jag är säker på att de kommer att
älska att se dig i handling, och du kommer snart att upptäcka vad vi gör
med pedofiler som dig.

Om du inte finansierar denna bitcoin-adress med 5.000 euro senast på
fredagen kommer jag att kontakta dina släktingar och alla på dina
kontaktlistor och visa dem dina pedofiliinspelningar.


Bitcoinpriset har ändrats sedan jag senast kontaktade dig, här är de nya
överföringsinformationen:

=====================================
Skicka:

0.53536789 BTC

till denna Bitcoin-adress:

3NFKeccQq2tvdgW44Yt7u5ngMmBRbrmmvP

=====================================

Det finns många platser du kan köpa bitcoin som Bitstamp, Coinbase, Kraken
etc. Registrera, validera ditt konto, köpa 0.53536789 BTC och skicka till
min adress - 3NFKeccQq2tvdgW44Yt7u5ngMmBRbrmmvP - kopiera det och klistra
in.

5.000 EUR = 0.53536789 BTC.

Om du vill rädda dig själv - bättre agera snabbt, för just nu är du
knullad. Vi lämnar dig inte ensam, och det finns många människor i
grupperna som får ditt liv att känna sig riktigt dåligt, din jävla
pedofil.


M4rDröM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar