mandag den 26. august 2019

Detta är min sista vɑrning Sandarten!

SISTA VARNING sandarten.8660@blogger.com!

Du har det sista tillfälle att rädda ditt sociala liv - jag
skämtar inte!!

Jag ger dej de sista 72 timmarna för att göra betalningen
innan jag skickar vίdeon med din onɑni till alla dina vänner.


Den senaste gången du besökte en Ƿorrsite med tonåringar,
laddade du ner och installerade mjukvara som jag utvecklat.

Mitt program slog på din kamera och spelade in din onɑni.
Min mjukvara har även laddat ner alla dina e-postkontakter
och en lista på dina Facebookvänner.

Jag har både - Sandarten.mp4 - med din onɑni
såväl som en fil med alla dina kontakter på min hårddisk.

Du är synnerligen Ƿervers!


Om du vill att jag skall radera båda filerna och förtiga
hemligheten, så måste du skicka mej en Bitcoin betalning.
Jag ger dej de sista 72 timmarna.

Om du inte vet hur Bitcoin skickas, så googla det.


Skicka 2.000 EUR (0.2182978 BTC)
till denna Bitcoinadress omedelbart:

3FpZXsx17WzSnpegrb6ADHnXcAUskPmUoo
(kopiera den och klistra in)

1 BTC = 9.210 EUR, så skicka exakt 0.2182978 BTC
till angiven adress.


Försök inte lura mej. Så snart du öppnat detta
e-postmeddelande, så kommer jag att få veta det.

Denna Bitcoinadress är kopplad enbart till dej, så jag kommer
att få veta om du sänt det korrekta beloppet.

Om du inte gör betalningen, så kommer jag att skicka din
onɑnivίdeo till alla dina vänner i din kontaktlista som jag hɑckade.


Här är betalningsuppgifterna en gång till:


----------------------------------------
Skicka 0.2182978 BTC

till denna Bitcoinadress:

3FpZXsx17WzSnpegrb6ADHnXcAUskPmUoo

(kopiera den och klistra in)
----------------------------------------


Du kan gå till polisen men ingen där kan hjälpa dej.
Jag bor inte i ditt land. Jag översatte detta meddelande
till ditt språk så du kan förstå det.

Lura mej inte! Glöm inte skammen och om du ignorerar detta
meddelande kommer ditt liv att gå i kras.

Jag väntar på din Bitcoinbetalning.


Anonym Hʌcker


P.S. Om du behöver mer tid att köpa och skicka BTC,
öppna din anteckningsblock och skriv - 48H ++ - och spara.
På så sätt kan du kontakta mig.
Jag kommer att överväga att ge dig ytterligare 48 timmar
innan jag skickar vίdeon till dina kontakter,
men bara när jag ser dig försöker verkligen köpa bitcoin.



(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Vi är anonyma.
Vi förlåter inte. Vi glömmer inte.
Förvänta oss.
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar